Продужени боравак

Рад продуженог боравка осмишљен је тако да задовољава потребе ученика, њихових родитеља, а и самих наставника. Ученицима је обезбеђено занимљиво и квалитетно проведено време након наставе, родитељима сигурност да су им деца безбедна, у познатом окружењу, међу вршњацима и стручним кадром, а наставницима простор да кроз креативне радионице, у подстицајној атмосфери, продубе ученичка знања, прошире њихова интересовања, негују њихове таленте и склоности, како ка уметности и науци, тако и ка спорту.
Образовно – васпитни програм продуженог боравка састоји се од три основне целине:
– Самостални рад ученика подразумева активности које се тичу израде домаћих задатака, припрема за контролне и писмене задатке, проширивања знања кроз дебате и мале истраживачке пројекте и сл;
– Слободне активности нуде обиље садржаја, од едукативних радионица кроз које негујемо основне животне вредности, преко креативног изражавања (цртање, обликовање, прављење макета, писање, глума, покрет и плес, певање, свирање, електронске презентације), до друштвено корисног рада у виду хуманитарних акција које организујемо;
– Слободно време посвећено је забави и спорту. Ово је део дана у коме ученици уживају у физичким активностима у школском дворишту или фискултурној сали, друштвеним играма у учионици или у гледању цртаних и филмова за децу у мултимедијалној учионици.

А ШТА КАЖЕ ЂАК:

            „Још пет минута до краја часа… Уморан сам… и гладан! Једва чекам да почне боравак! Ево, за три минута наставница долази по нас и води нас на ручак. Мммх њам, данас су на менију они феноменални колачи са малинама, цела школа мирише на њих!
А када завршимо са ручком идемо у двориште да играмо „Између две ватре„. Није ми јасно зашто нас девојчице упорно побеђују када смо ми и јачи и бржи од њих..? Ма, данас побеђујемо сто посто!!! И није важно што су ми образи врели сваки пут када ме погледа, данас је нећу пустити да ме погоди.., ааа можда само једном, преслатка је кад` се радује!
Ех, када би одмор трајао дуже, могли би да одиграмо и партију фудбала… Мада, ко зна, наставница је обећала да ћемо данас, ако будемо ефикасни (нова реч од јуче) тј. ако добро урадимо домаћи и средимо пано у учионици, поново изаћи у двориште. Хеј, а можда ће нас изненадити као прошле недеље, па нас одвести до Калиша. То би било сјајно!!!
Још када помислим да мама долази по мене око пет, па ме води код другара на рођендан… Па кад ће то з… Зззвррр…јупиии!!!“